Translate

6.09.2017

Kedi Dilli Pasta Tarifi

kedi dilli pasta tarifi nasıl yapılır kolay nefis videolu tatlı yemek tarifleri cake dessert recipe delicious yummy taste tasty

Kedi Dilli Pasta Tarifi

Kedi Dilli Pasta Tarifi


By
Kolay kedi dilli pasta tarifi nasıl yapılır kolay lezzetli nefis videolu tatlı yemek tarifleri .cake dessert recipe delicious yummy Hem güzel görüntüsü hem kolay yapılışı ile hemde harika lezzeti ile benim her zaman en çok sevdiğim tatlılardan biri olmuştur.

5 stars - based on 7950 reviews

Ingredients



- 1 litre Süt

- 1 su bardağı sıvı yağ
- 1 su bardağı Un
- 1 su bardağı Şeker
- 1 paket Vanilya
- 1 dolu yemek kaşığı Mısır nişastası
- 1 paket Toz krem şanti
- 1 paket Kedi dili bisküvi, Prep time:

Cook time:
Total time:
Yield: 6 kişilik
Calories: 230

yapılışı

  1. Derin bir tencerede, süt, un, şeker, nişasta ve vanilya karıştırılarak pişirilir. Biraz ılıması beklenir, toz halindeki kremşanti muhallebiye eklenir ve çırpılır. Uygun bir tepsiye ( ben kek kalıbı kullandım)
  2. Bir kaç kaşık muhallebi dökülür (kedi dillerinin yapışması için) kedi dillerinin yarısı şekerli yüzü alta gelecek şekilde dizilir. Muhallebinin yarısı üzerine dökülür. Kalan kedi dilleri dizilir.
  3. Muhallebinin kalanı da eklenir. (Ben baton kek kalıbında yaptığım için, bir kaç kat olarak yaptım) Heryeri hindistan cevizi ile kaplanır. Bir gece buzdolabında dinlendirilir. (Düzgün kesilmesi için ) afiyet olsun



--------------------------------------------------------
Ben Belgin Binici hoşgeldiniz
Yemek&Mekan Yazarı -

SAYFALARIMIZA ABONE OLMAYI,TAKİPTE KALMAYI UNUTMAYIN.


https://www.askiseker.com
https://www.instagram.com/askiseker
https://www.facebook.com/askiseker.belginbinici
https://www.pinterest.com/askiseker
 
Marka ürün tanıtım Sponsorluk için irtibata geçiniz
belginbinici@gmail.com

kedi dilli pasta tarifi nasıl yapılır kolay nefis videolu tatlı yemek tarifleri cake dessert recipe delicious yummy taste tasty
Kedi dilli pasta tarifi


kedi dilli pasta tarifi nasıl yapılır kolay nefis videolu tatlı yemek tarifleri cake dessert recipe delicious yummy taste tasty
Kedi dilli pasta tarifi nasıl yapılır

1 yorum:

  1. nefis görünüyor, bu tarz pastaları çok severim, en kısa zamanda denemek istiyorum, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest