Translate

31.03.2016

UN KURABİYESİ

UN KURABİYESİ

Mis gibi ağızda dağılan un kurabiyesi ister misiniz?

Benim kızlar şimdi hemen bağırmışlardı 
Evet diye,
Yapımı kolay tadı harika 
Buyrun tarifi

malzemeler

250 gr tereyağı,
2 çay bardağı sıvı yağ,
4 yemek kaşığı nişasta,
8 yemek kaşığı pudra şekeri,
Yarım paket kabartma tozu,
Aldığı kadar un,
kakao,

Yapılışı


Un hariç malzemeler karıştırılır, 
un yavaş yavaş ilave edilir,
 yoğurulur yumuşak bi hamur yapılır,
 yarısına kakao eklenir iyice yedirilir, 
iki hamurdan parçalar koparılır birlikte yuvarlanır
 150 derecede altları hafif kızarana kadar pişirilir.

19 yorum:

  1. Mozaik un kurabiyesi harika gorunuyor, ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık.Ne güzel olmuşlar ;)

    YanıtlaSil
  3. vcvv ne güzel bi sayfaya düştüm böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      ben de sizi zevkle takip ediyorum

      Sil
  4. Çok güzel bir tarif:) çok cici bir sayfa...
    Seni takibe almamak haksızlık olurdu...
    Ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      bende sizi zevkle takip ediyorum

      Sil
  5. Harika olmuşlar canım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuşlar canım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. These look sooo GOOD! Now following via GFC!!

    xo,
    Live. Laugh. Love & Make Up

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık, alacalı alacalı çok iyi duruyor:)))

    YanıtlaSil
  10. un kurabıyesıne bayılırım vazgecılmezımdır elınıze saglık sevgıler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest