Translate

2.05.2016

ÇINARALTI MANGALBAŞI

Merhabalar
Sizleri bu kez Dünyanın ,
evet evet yanlış okumadınız 
dünyanın en büyük et restaurantı olan Çınaraltı Mangalbaşına götürüyorum.
Geçtiğimiz hafta Konuşankalem Serkan Bey'in davetiyle 
Çınaraltı Et Restaurantı Ataşehirde
Palladium karşısında 3 katlı ve teraslı  kocaman bir binada hizmet vermekte.
Öyle böyle değil 125 adet ocak başılı mangal masası bulunan mekan,
tam 1000 kişi kapasiteli .
Etleri Balıkesir ve Afyon'dan özel olarak getirilen alkollü mekanda ,
künefenin kadayıfı özel  makinesiyle orada hazırlanıyor.
Peynir ise özel getirilen keçi sütü ile yine orada mayalanıp künefe için kullanılıyor.
Bu kadar doğal ve taze hazırlanan künefenin fiyatı ise dışarıya göre oldukça uygun.
Restorana gittiğinizde bol çeşitli kasap reyonunda seçeceğiniz etleri,
fındık kabuğu ile hazırlanan közde pişirip.afiyetle tüketebilirsiniz.
Çok taze ve kaliteli olan etler özel soslarda marine edilerek misafirlerin beğenisine sunuluyor.
Çalışanlar güler yüzü ile pişirme konusunda yardımcı oluyor yani pişirmeyi bilmiyorsanız hiç sorun değil.
Mangalda kömür yerine fındık kabuğu kullanılması ete ayrı bir lezzet kattığı gibi 
masa başında dumana da boğulmuyor rahatsız olmuyorsunuz.
Nefis etlerin yanında sunulan bol çeşitli mezeler de benden tam not aldı.
Teres katında harika bir manzara eşliğinde, yaz akşamları keyifli yemekler yemek mümkün.
Fiyatları da çoğu yere oranla gayet uygun olan bu mekanı şiddetle tavsiye ediyorum.

Değerli blogger arkadaşlarımla leziz bir gün geçirmeme olanak sağlayan Konuşankalem Serkan Beye teşekkürlerimi sunuyorum.
Adres 
Barboros mahallesi Halk caddesi
No:33 Ataşehir
Tel : 0 216 575 44 44

9 yorum:

  1. Belgin hanııım gece gece hiç iyi olmadı bu :)) Gözüm etlerden çok künefeye takıldı desem :))
    Çok güzel bir mekanmış gerçekten, yolumuz düştüğünde kesinlikle uğramalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende yazıyı yazarken çok zorlandım.bir daha gitmek şart oldu.Künefe hakikaten yediğim en iyi künefelerden diyebilirim. çok çok teşekkürler

      Sil
  2. Bu güzel mekanda beraber olmak çok güzeldi canım,yazın da çok güzel olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler beraber olmak sizlerle tanışmak çok güzeldi tekrar buluşmak dileğiyle

      Sil
  3. burayı biliyorum ama hiç gitmedim Bostancıdaki şubeye giderim ben arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletmecileri hakikaten çok iyi eminim orada da aynı kaliteyi sağlamışlardır.ben memnun kaldım tavsiye ederim

      Sil
  4. O künefenin güzelliği!
    İlk fırsatta gidilmeli....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler
      Künefe , etler , mezeler hepsi tam puan aldı benden
      ama bir daha gittiğimde biraz daha yer ayıracağım künefeye :))

      Sil
  5. Inanilmaz istah açici görünüyor. Çok begendim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest