25 Ocak 2016 Pazartesi

BALKABAKLI KEK


kek balkabaklı
BALKABAKLI KEK

Bal kabağı sevenler kulübü olsa ilk üyelerden olurdum sanırım, öyle ki içinde bal kabağı olan her şeyi yiyebilirim, şimdiye kadar çorbası, muhallebisi, reçeli, pastası, böreği gibi çeşitli tarifler denedim, ama bu ŞİDDETLE tavsiye edebileceğim bir tarif oldu
👍
 Yumuşacık dokusuyla yerken insanı öyle mutlu ediyor ki, inanın her çatalda heyecanlanıyor, bir sonraki lokma için sabırsızlanıyorsunuz 
😍
 kekin arasından ağzınıza gelen nefis bal kabağı tatlısını tarif edemeyeceğim bile 
iyisi mi siz hemen deneyin, 
sonra bana dua edin 
1 çay bardağı süt 
1 su bardağı sıvı yağ 
2 su bardağı bal kabağı püresi (çatalla ezilmiş bal kabağı tatlısı) 
3 su bardağı un 
2 paket kabartma tozu 
4 yumurta 
,1 su bardağı Şeker

yumurta ve şekeri iyice çırpıp, süt ve yağı ekliyoruz, un ve kabartma tozunu da ekleyip çırpıyoruz, en son bal kabağı püresini de ekleyip karıştırıyoruz, kalıbımıza döküp 170 derecede pişiriyoruz,ben ince olmasını istediğim için yarım ölçü yapıp, tart kalıbına döktüm, üzerine yavaşça bal kabağı tatlısının dilimlerini dizdim, çok çok lezzetli oldu, tam ölçü yaparsanız, dilimler içine çökebilir haberiniz olsun 

👌
💣



BALKABAKLI KEK
Balkabaklı kek

4 yorum:

  1. Merhaba, Aşk-ı Şeker ellerinize sağlık harika görünüyor. Neredeyse bütün tariflerinize baktım sunumlarınıza bayıldım. Hepsi birbirinden güzel emeğinize sağlık bundan sonra sıkı takipçinizim. Sevgilerimle..

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmenize sevindim.sevgiler benden

      Sil
  3. Merhabalar, harika görünüyor, elinize sağlık miss gibi olmuş:)
    Bu arada, size haber vermek için geldim. Mim etkinliğinde sizi davet ettim ben de:)) ve sayfamda isminizi verdim, dilerseniz sayfama bakıp buna katılabilirsiniz:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Printfriendly