Translate

17.02.2016

ÇİKOLATALI CHEESECAKE

ÇİKOLATALI CHEESECAKE
Nefis çikolatalı cheesecake
malzemeler
Tabanı için 
100 gram tereyağı,
4 paket burçak bisküvi
 

Kreması için 
500 gram labne peynir
1 paket krema,
3 kaşık mısır nişastası,
1 su bardağı şeker,
3 yumurta,
1 vanilya

Üzeri için 
Çikolata sosu,
pirinç patlağı
Un haline getirilen bisküviler eritilmiş tereyağı ile karıştırılıp, yoğurulur, kalıbın tabanına yayılır, sıkıştırılıp iyice bastırılır, buzluğa kaldırılır, labne peynir ve krema çırpılır, şeker eklenir çırpılır, nişasta ve vanilya eklenir tekrar çırpılır, yumurtalar teker teker eklenerek her yumurta iyice yedirilene kadar çırpılır, krema kalıba boşaltılır, 170 derecede fırının alt katına su konularak 35-40 dakika pişirilir, kenarları sabit, ortası hafif sallanıyorsa pişmiş demektir, fırının kapağı yarı açık şekilde içinde soğutulur, bir gece dolapta bekletilir, kalıptan çıkarınca çikolata sosuyla süslenir ben uzun kek kalıbında pişirdim, her yerini bisküvi ile kapladım, bisküvi yağlı olduğu için kalıbı yağ sürmeden serdim soğuduğunda ters çevirip hafifçe vurdum, kolayca çıktı çok hoş bir görüntü oldu 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest