Translate

16.02.2016

PENÇE POĞAÇA

PENÇE POĞAÇA
Her seferinde kabaran garanti poğaça tarifi buyrun

1 yumurtanın akı içine 
(sarısı üzeri için ayrılacak) 
1 su bardağı sıvı yağ 
1 su bardağı süt 
1 şişe soda 
1 pk instant maya (yaş maya da olur) 
1 tatlı kaşığı tuz 
1 çay kaşığı şeker (arzuya göre) ben koymuyorum
 Aldığı kadar un 

Derin bir kapta 3 bardak kadar un , toz maya, tuz ve şekeri karıştırın, ortasını havuz gibi açıp, süt sıvı yağ, yumurta akı ve sodayı boşaltın,
yaş maya ile yapacaksanız sütü ılıtıp mayayı içinde eritin öyle kullanın, un ilave ederek yoğurma işlemini tamamlayın, hafif ele yapışan bir hamur olduğunda un eklemeyi kesin, üzerini streç film ile hava almayacak şekilde kapatıp mayalandırın, ben gece 12 gibi mayalayıp sabah pişiriyorum, mayalanan hamurun içine dilediğiniz malzemeyi koyup kapatın, üzerine yumurta sarısı sürüp 180 derecede kızarana kadar pişirin, ben bu kez peynirli yaptım, ☺
aşağıdaki elmalı kurabiyesinin yapım aşamalar var bu şeklide yapıyorsunuzunuz tarifi de 
burada ELMALI KURABİYE
bu kurabiyesi ama yapım aşamalı bu şekilde





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest