Translate

13.02.2016

SULTAN BÖREĞİ

börek borek tarifi nasıl yapılır kolay nefis videolu yemek börek hamurişi tarifleri
SULTAN BÖREĞİ
SULTAN BÖREĞİ TARİFİ nasıl yapılır kolay nefis videolu börek hamurişi yemek tarifleri 
  Size nefis bir tarifim var, Sultanlara prenslere layık.Hem pratik hemde öyle lezzetli ki parmaklarınızı yiyeceksiniz !

Malzemeler :

  • 6 adet yufka
  •  Peynir 
  • 4-5 adet büyük boy patates 
  • 1 adet yumurta 
  • 1 su bardağı süt 
  • Yarım su bardağı su 
  • Yarım paket eritilmiş margarin


Yapılışı:


  1. Önce iç hazırlanır, patatesler haşlanıp ezilir, peynirler rendelenerekilave edilir, bir kasede yumurta, süt, su ve margarin karıştırılarak mikserle çırpılır, tezgaha yufkanın birisi yayılır, 
  2. üzerine hazırlanan harç sürülür, ikinci ve üçüncü yufkaya da aynı işlem uygulanır, üçüncü yufkanın üzerine
  3. iç harcın yarısı yayılır, rulo şeklinde sarılır, diğer üç yufkaya da aynı işlem uygulanır, buzdolabında 4-5 saat bekletilir, bir gece önceden de hazırlanabilir, 
  4. çıkardıktan sonra ekmek gibi dilimlenerek tepsiye
  5. dizilir, ısıtılmış fırına konur kızarana kadar pişirilir, 
  6. düzgün rulo olması için ben yufkaları kare hale getirip kullanıyorum, kenarlarını hafif içeriye doğru katlayarak yapabilirsiniz, ben bu kez karşılıklı rulo yaptım, buzdolabı poşetlerine uygun uzunlukta kesip buzlukta 2 ay saklayabiliyorum, gerektiğinde yarım saat önce çıkarıp dilimleyip sıcak fırına atıyorum, nefis bir lezzet mutlaka denemelisiniz 😋??
👍
5 stars - based on 3156 reviews

SULTAN BÖREĞi TARiFi


SULTAN BÖREĞi TARiFi nasıl yapılır kolay nefis videolu börek hamurişi yemek tarifleri TURKiSH SULTANS PASTRY RECiPE
SULTAN BÖREĞi TARiFi 
By
SULTAN BÖREĞi TARiFi nasıl yapılır kolay nefis videolu börek hamurişi yemek tarifleri TURKiSH SULTANS PASTRY RECiPE
Ingredients
  • 6 adet yufka ,
  • Peynir
  • 4-5 adet büyük boy patates
  • 1 adet yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı su
  • Yarım paket eritilmiş margarin
Önce iç hazırlanır, patatesler haşlanıp ezilir, peynirler rendelenerekilave edilir, bir kasede yumurta, süt, su ve margarin karıştırılarak mikserle çırpılır, tezgaha yufkanın birisi yayılır, üzerine hazırlanan harç sürülür, ikinci ve üçüncü yufkaya da aynı işlem uygulanır, üçüncü yufkanın üzerine iç harcın yarısı yayılır, rulo şeklinde sarılır, diğer üç yufkaya da aynı işlem uygulanır, buzdolabında 4-5 saat bekletilir, bir gece önceden de hazırlanabilir, çıkardıktan sonra ekmek gibi dilimlenerek tepsiye dizilir, ısıtılmış fırına konur kızarana kadar pişirilir, düzgün rulo olması için ben yufkaları kare hale getirip kullanıyorum, kenarlarını hafif içeriye doğru katlayarak yapabilirsiniz, ben bu kez karşılıklı rulo yaptım, buzdolabı poşetlerine uygun uzunlukta kesip buzlukta 2 ay saklayabiliyorum, gerektiğinde yarım saat önce çıkarıp dilimleyip sıcak fırına atıyorum, nefis bir lezzet mutlaka denemelisiniz
Prep time:
Cook time:
Total time:
Yield:
Calories: 260

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Analiz

stars

chicoryapp

pinterest